Søg i denne blog

torsdag den 17. marts 2016

Nyt legetøj

Jeg har har af flere årsager købt en ny mobiltelefon. Jeg har før haft en iphone 5s og har besluttet mig for at købe en mobil, men en meget større skærm. Delt fordi jeg også bruger min mobil som en slags tablet. Jeg søger meget på nettet, streamer film, høre lydbøger, og den også når jeg skal lede efter div. opskrifter og læse opskrifter. Så går det altså ikke med sådan en lille skærm. Jeg har før haft en mobil med stor skærm, men dengang var mine behov anderledes, og da synes jeg den var for stor, da jeg i forvejen havde en ipad. Men eftersom manden næsten konstant sidder med vores ipad, så vil jeg gerne have min egen, og ved at købe en mobil med større skærm, så har jeg det hele integreret i et, og skal ikke bekymre mig om at synkronisere enheder imellem.. smart
Det skal ikke være nogen hemmelighed, at det er med en lille smule nervøsetit, at jeg skifter fra iphone til samsung. For jeg har altid haft iphone og den er nem og ligetil der er ikke så meget der kan gå galt. Men jeg er sikker på at jeg nok skal blive glad for den, og overkomme min nervøsitit



Ingen kommentarer:

Send en kommentar